Kepulangan Yg dinanti ..,


jam 12tgh 21/2/09., aku dpt call dr sabah negeri dibawah bayu nun jauh kat sebelah laut cine selatan tu, aku x cam no kt dlm h/p aku coz gune talian pejabat, tp yg aku pasti no tu bermula dengan angka 08, automatically, dah tau dah ni mesti call dr sabah, perbualan pun bermula...,

aku : elo, smekom, sapa ni

anak buah aku: elo pak cik, abg ni, kenal tak? (dlm nada budak kecik)
aku : abg mana ni? nak ckp ngan sapa?

anak buah aku: abg mierul, anak abah ijan, cucu atok amin....


aku: waduh, (terkedu skejap) eh, dah pandai ckp dah...., abg sihat?


anak buah aku: alu x sihat bwat pe abg tpon pak cik.

bla bla bla ....................................................

ruper2 nyer dah 3 tahun lebih aku x jumper die, tau2 dah masuk 5 tahun dah..
kali terakhir jumpe anak buah aku ni mase umur 2 tahun, bulan 5 ni. die balek melaka, x sabar nak jumper die ...,

















No comments:

Post a Comment