25.2.2009

mase aku post this article, aku baru je balek dr keje...., penat mmg memenatkan..., x terucap dgn kata2.., nak dijadikan cerita, aku terjaduh dlm toilet kat OT (operation theathre) ...., bilik bedah la kirenyer..., tp bukan kat dlm bilik bedah, tp kat tandas bilik bedah tu la..., mase tu nak amek air smayang, tup tap tup tap, tersadung pintu, jatuh sekejap, naseb baik aku jatuhkan bahu aku dulu, kalu x kene muke la jawab nyewr...., ilang sket saham muke ...( ader ke saham...?) skang ni, lepas balek umah, aku rase semacam jer dkt bahu aku...., bile bukak jer baju..., jeng jeng jeng..., ader kesan lebam plak... (cuak aku)..., aku takut terseliuh jer or may be ader fracture...
huhuhu, takut nyer...
hah, itu jer lah yg aku nk bg tau...,
dah ngantuk ni, aku masuk tido dulu la yer...
assalamualaikum ..,

p/s pernahkah kau bermimpi seketika berada di tempatku..., ( for sure x pernah kan?) :)

No comments:

Post a Comment