14 Feb 09 ?

14 feb 09, pagi2 lagi aku dah dpt msg dr hambe Allah sorang ni yg msg nyer berbunyi begini, "wei dol, lu sambut velentine kat mana beb? awek lu sihat tak? jom, celebrate same2" lebih kurang mc tu la bunyi nyer..., heran, baru aku tau bahawasenyer, ari ni adalah hari kekasih... kekasih haram jadah nyer..., x der makne nyer... what the ???, mmg patut pun, coz skang aku tgh "single". yg aku heran sgt, kenape nak di agung2 kan ari mcm tu, sedangkan byk lagi ari yg rasenyer kite patut agung kan tp, kite tak agung2 kan, contohnyer mcm awal muharam..., ader kite g masjid ker, surau ker, dok kat rumah ker, bace doa akhir dan awal tahun? ader? aku ingat aku pon x buat, huhu, jgn la dok meyambut hari2 mcm ni, kite lupe pucuk pangkal asam garam nyer, byk lagi bende faedah kite leh buat dr celebrate yg menghabiskan duit dan tenaga...
hehehe, coz sebelum ni ms tgh berpacaran aku selalu buat mcm tu, dah tergantuk, baru nak tergadah..., memang kene ar dgn trade mark blog aku, Kesal Pon terlambat, nasik dah jadik bubur, tp bubur still leh makan..., mcm bubur McD, sedap aper...,

No comments:

Post a Comment