Ada Apa Dengan Slumdog Millionaire ???




huhu... lama dah x update blog ni... busy memanjang jer....
kelmarin aku, dina, zul and intan..(sapa mereka ni?) aku nyer partner kat tempat keje la... g tgk movie kat mid valley tayangan jam 9.30mlm.. huhu, hajat dihati nak tgk fast anf furious... tapi disebabkan dina ni takut balel lambat, layan jer citer yg agak2 abes sebelum kul 12mlm... keputusan nyer, terbeli la cite ni... bukan aku yg book.. huhu, ermmm aku bwat bodo jer... dlm ati aku just pikir citer ni citer owg putih n may be best... masuk jer panggung, lepas jer iklan... terus mule citer tu..., terkejut gak, naper tetibe jer pelakon die anil kapoor plak... hah, sudah... citer india ker ni? lama punya lama tgk, sampai abes, mmg india version punya, tp ckp owg putih la...hahah, meh aku bg sikit sinopsis pasal citer ni... bacer la kalu berminat....:

si jamal ni adalah peserta final rancangan Who Want's to be a millionaire, yg dikendalikan oleh anil kapoor, tp yg pelik nyer, die tahu sume jawapan yg diberi, kerana kesemua soklan nyer berkisarkan aper yg terjadi dkt diri die... jamal ni ader abg, nama nyer jamil, tp watak abg die ni kire antagonis la...., citer punyer citer... ada la satu watak heroin nyer , latika namanyer...

walaupun latika ni dah ditebuk tupai oleh bny lelaki lain, si jamal ni tetap cintakan si latika ni... huhu, mcm laila majnun la kirenyer...

akhir sekali, setelah menempuh segala rintangan..., mlm lepas rancangan yg jamal menang tu, mereka bertemu dekat railway station, aper lagi... adegan kongsi bibir la...It is then revealed that the correct answer to the opening question is "D) it is written," implying that it is destiny

huhuhu, walaupun pada pikiran aku, bukan jenis movie yg aku layan, coz aku terpaksa layan... huhu. ... tp aku mmg solute la citer ni.... mana x nyer, mng award lagi tu...
naper la filem kite x mcm ni... simple tp mendalam maksud nyer....
sampai mlm lepas anta si dina balek kat umah die dgn zul, aku terbawak2 filem tu dlm tido...
huhuhu.... sampai la ni, asek aku sebut....
jamal ....
salim .....
huhuhu......








No comments:

Post a Comment